samedi 18 août 2018

Tù o Djangò

Nant’à u ritmu u più indiavulatu
A meludia di cantu spurgulatu
Mi pare d’andà luntanu
Beie à un altra funtana
Tù mi porghji la to manu
È righjunghju a caravana

Mi pare d’esse, di fà parte d´i toi
Impruvisendu mi conti a to storia
Di a ghjente d’u viaghju
Hè un ghjornu pà un locu
È faci a to impruvisata
Par tè hè cum’è un ghjocu

Tù o Djangò
Fà ballà i mo ricordi
Cù i to diti
Fà sunà ste sei cordi

Tù o Djangò
Cambiendu di strade è locu
Ma fà ci tutti
Ballà ingiru à u focu

Sona à a lesta u mondu ti seguida
Sona le gioie è le nostre ferite
Accende tutt’i lampioni
In la to notte gitana
Accende tutt’i mio sogni
Portami in la caravana

Manda ci via ver di lu to paese
Ver di li nuli chì sò à mane tese
Mostracci li to accordi
I minori è i maghjori
Mostracci li to sicreti
Cù i to diti à corri corri

Antoine Parodin
Sabbatu u 18 d’Aostu di u 2018
Portu

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire