mardi 5 mars 2019

Chitarra di vita

Cumpagna d’i mo passi è d’e mo incertezze
Hè sempre à u mo latu, m’hè fida è m’hè sincera
Quandu sfrisgiu e so corde, hè cum’una carezza
Un piacè infinitu chì scola cum’è cera

Cumpagna d’e mo stonde è di le mo paure
M’inventa nove strade, è novi lochi amati
Mi porta la lumera, mi scaccia la bughjura
Face tuccà l’eternu di virsura fatata

Cumpagna d’e mo notte è d’i mo ghjorni accesi
M’aiuta à campà l’ore, raligrà mi ognitantu
Conta u mare è e case, l’oru d’u mo paese
Accumpagna e parolle di tutti li me canti

Cumpagna d’a mo vita, ascosa in li me bracci
Chì d’una miludia, un mondu ne pò tesse
Mi trova qualche note in tuttu ciò ch’o facciu
Spartimu gioie è doli, l’inganni è e prumesse

Sè tù la me chitarra à sunà mi la vita
À truvà mi l’accordu è a serenità
Sè tù la me chitarra, a musica infinita
D’un paese chì fù è chì sempre sarà

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire