jeudi 14 février 2019

A voce di u Furcatu

Per i chjassi paisani
Risona un’ impruvisata
Sott’à alivi è castagni
È ch’hè prestu ribumbata

Eppo mi risona in capu
A voce di u Furcatu 

Conta u tempu, i so stanti
È i guai è l’allegrie
Ind’è tutti li so canti
Sentu ste parolle vive

Eppo mi risona in capu
A voce di u Furcatu

Rivecu e casette grisgie
Di u paisolu d’Ota
U sole chì l’onde intisgia
Quandu in mare capiciotta

Eppo mi risona in capu
A voce di u Furcatu

Ogni albore spurgulatu
À nant’à i Trè Signori
A spelunca à u so latu
Duve cantanu i pastori

Eppo mi risona in capu 
A voce di u Furcatu

U battellu ch’entre in portu
È e rise zitelline
I vichjetti in lu so ortu
Trà u verde è u turchinu

Eppo mi risona in capu
A voce di u Furcatu
Eppo mi risona in core
U so cantu ch’ùn pò more

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire